3 תשובות
אם אני לא טועה יפן התחילה מלחמה עם ארה"ב ובגלל זה ארה"ב הברית הטילו את הפצצות אטום על יפן ומאז יפן לא נלחמה איתם שוב
M.d
למה דווקא על הירושימה ונגאסקי?
כי הם יכלו.
יש עוד ערים ביפן. אבל אלו ערים גדולות ותעשיתיות יחסית בלי חשיבות היסטורית ענקית (זה למה לא קיוטו וטוקיו).
כדי לסיים את המלחמה שארצות הברית נגררה אליה אחרי פרל הרבור.
נגסקי היתה מטרה שנכנסה למטרות במקום קיוטו.