10 תשובות
כי זה מה שהם ראו לנכון
במלחמת העולם השניה?
שואל השאלה:
כן
כן
אנונימית
שואל השאלה:
^^^ וואן איזו תשובה. אם אין לך מה להגיד פשוט אל תגיד/י
^^^ וואן איזו תשובה. אם אין לך מה להגיד פשוט אל תגיד/י
אנונימית
התירוץ הרשמי הוא "כדי לסיים את המלחמה".
תכלס כדי להתרברב בכוח הגרעיני שלהם.
תכלס כדי להתרברב בכוח הגרעיני שלהם.
כי היפנים לא הסכימו להיכנע זה היה או זה או פלישה ענקית ליפן , האופציה הזאת נבחרה
כי יפן ניצלו את זה שהאמריקאים תוקפים את גרמניה וגנבו את שטח הים השקט אם אני לא טועה בים ותקפו את הצי האמריקאי ואחרי שנצחו את גרמניה יפן המשיכה את המלחמה ואז הומצאו באותו הזמן פצצות האטום ולא ידעו כל כך כמה נזק הן יכולות לגרום אז שלחו שניים אחרי אזהרות ליפנים והם המשיכו ולכן שלחו שני טילי אטום שפוצצו שני ערים שלמות ביפן
^^^^ לא הייתי בטוח לגבי התשובה כי זה היה חלק מהחומר שלי בבגרות בהיסטוריה
בזמן מלחמת העולם השנייה יפן ואמריקה נלחמו ויפן הייתה מאוד אכזרית באותה התקופה והרגה המון אנשים. אמריקה בעצם הטילה את הטיל הגרעיני כדי "להפחיד" את יפן והפסיקה את המלחמה
כי הם הרסו להם את הצי ספינות של ארצות הברית אז אמריקה התחרפנו ושלחו טיל קצת יותר רציני מחיל האוויר האמריקאי
באותו הנושא: