8 תשובות
מפחיד מדי
בלי שום קשר למצב לצאת מהבית זה אוברטייד
להישאר בבית זה הכי כיף
להישאר בבית זה הכי כיף
מפחיד
אני גרה קרוב לפיגוע שהיה בתא ואשכרה שמעתי יריות
אני גרה קרוב לפיגוע שהיה בתא ואשכרה שמעתי יריות
לא נותנת לזה לעצור אותי
הייתי בדיזינגוף חמש דקות לפני הפיגוע אם הייתי אמורה למות הייתי מתה
הייתי בדיזינגוף חמש דקות לפני הפיגוע אם הייתי אמורה למות הייתי מתה
די נמנעת מזה, אבל יוצאת בכל זאת.
מה שכן, אני לגמרי מתנגדת לכל הקטע של "תמשיכו לחיות כרגיל, אסור לעם ישראל לפחד". זה מטומטם וצריך להיזהר. אף אחד לא רוצה להיות הפרצוף הבא בחדשות.
מה שכן, אני לגמרי מתנגדת לכל הקטע של "תמשיכו לחיות כרגיל, אסור לעם ישראל לפחד". זה מטומטם וצריך להיזהר. אף אחד לא רוצה להיות הפרצוף הבא בחדשות.
אני לא מפחדת יותר מבדרך כלל תמיד היה את הבעיות האלה של לצאת מהבית בגלל מחבלים או בגלל מקרים אחרים אין סיבה שאני אעצור את החיים שלי בגלל משהו שהוא רגיל אצלנו במדינה הזאת גם אם זה קורה עכשיו יותר
כיף
תלוי לאיפה
באותו הנושא: