8 תשובות
מפחיד מדי
בלי שום קשר למצב לצאת מהבית זה אוברטייד
להישאר בבית זה הכי כיף
מפחיד
אני גרה קרוב לפיגוע שהיה בתא ואשכרה שמעתי יריות
לא נותנת לזה לעצור אותי
הייתי בדיזינגוף חמש דקות לפני הפיגוע אם הייתי אמורה למות הייתי מתה
די נמנעת מזה, אבל יוצאת בכל זאת.

מה שכן, אני לגמרי מתנגדת לכל הקטע של "תמשיכו לחיות כרגיל, אסור לעם ישראל לפחד". זה מטומטם וצריך להיזהר. אף אחד לא רוצה להיות הפרצוף הבא בחדשות.
FML
אני לא מפחדת יותר מבדרך כלל תמיד היה את הבעיות האלה של לצאת מהבית בגלל מחבלים או בגלל מקרים אחרים אין סיבה שאני אעצור את החיים שלי בגלל משהו שהוא רגיל אצלנו במדינה הזאת גם אם זה קורה עכשיו יותר
כיף
תלוי לאיפה