10 תשובות
מזדהה ממש
היי, אני ממליצה לך ללכת לישון במדד, זה ירגיע קצת את החרדה ותהיי עם מישהו/י כל הזמן תשתפי אנשים כדי שככה תהיי מוקפת ולא תרגישי לבד.
אם אין לך אפשרות פשוט תשמעי מוזיקה תקראי תעשי ספורט תעייפי את עצמך ותנסי לא לחשוב על זה
שואל השאלה:
^אין לי אפשרות לישון בממד למרות שיש לי ממד ברוך השם
אני מדברת עם אנשים ומנסה להעסיק את עצמי אבל זה קשה לי ואני לא יכולה ככה
אני יושנת היום עם אחותי ואמא שלי בחדר שלה ושל אבא שלי ואבא שלי עבר לישון בחדר שלי כי הוא רואה שמשהו איתי לא בסדר

אוף בא לי לבכות שיגמר המצב הזה כבר
אנונימית
תחבקי אותם תהיי קרובה אליהם יותר וזהו אין מה לעשות במצב הזה צריך רק לקוות לטוב. תחשבי שעכשיו כצעט כל צהל הוקפץ ושומר עלינו ומפציץ לבני זונות האלה את הצורה אז יש פחות סיכוי שיפגעו בנו שוב, אין לך מה לעשות בעניין תנסי להתנתק מכל רשת חברתית על תראי סרטונים וחדשות כי זה סתם יצלק אותך נפשית.
אנחנו נעבור את זה
שואל השאלה:
^אני לא מצליחה להירדם
לא מצליחה לשכוח מה עשו למשפחות
פשוט כואב לי, הנפש שלי לא יכולה להכיל כאב כזה עצום.
אני בן אדם רחמן את לא מבינה כמה אני מרחמת על המשפחות וכמה צער יש לי עלייהם ובנוסף לזה גם הבומים והאזעקות.

אני מרגישה בסרט אימה שלא מפסיק לשניה.
אני אנסה להירדם שוב ובעזרת השם אצליח
אנונימית
בעזרת ה', אני כאן אם את רוצה עוד לשתף. ואני לגמרי מבינה אותך כל השבת עוברים באיזור עוד ועוד מטוסים באיזור דלי וכל פעם שיש את הרעש של המטוס אני מפסיקה לנשום פשוט ליטרלי מפסיקה לנשום
שואל השאלה:
^זה מצב קשה מאוד.
לחשוב שלפני 24 שעות בדיוק אנחנו היינו בשיגרה והכל היה רגיל ואפילו לא עלה בדעתנו שנהיה היום במצב כזה..
פשוט עצוב מה שקורה במדינה הזו:(
אנונימית
לגמרי הכל מרגיש לי כמו חלום כאילו כל זה לא אמיתי זה פשוט מטורף
שואל השאלה:
^לגמרי!!
צריך להתפלל לקדוש ברוך הוא שיוציא אותנו מהמצב הארור הזה ויתן לנו שלום, אחדות ואהבת חינם
אנונימית
היי לך,

נתקלתי בהודעתך והיה לי מאוד חשוב להגיב לה. שומעת אולי את הפחדים שעלולים להציף, המחשבות שעולות, וייתכן שגם חוסר הוודאות מציף בעקבות המצב הבטחוני שהפתיע. אני משערת כי מצב זה עלול לערער מאוד ואף לגרום אולי לחוסר בטחון, האם יש מבוגר שניתן לסמוך עליו ולשתף אותו בחששותייך?

בנוסף, חשוב להתעדכן מול מקורות מידע מהימנים ולא לקבל מידע מרשתות חברתיות והודעות שונות בווצאפ ובטלגרם.

אם יש צורך באוזן קשבת, אני מזמינה אותך לשוחח איתנו בצ'אט בשיחה אנונימית. נקשיב, נתמוך וננסה לסייע.

אנחנו כבר זמינים,
שלך,
מתנדבת סה"ר.