9 תשובות
הלוואי והיה לי זום מחר עם המחנכת.. סיימתי בית ספר וגם בתקופת הטילים כשלמדתי לא הערכתי זומים כאלה ועכשיו פתאום שאין את זה יוצא לי לחשוב כמה זה חסר לי
לי אבל אמרתי לה שאני בסדר ואני לא נכנסת לזה
שואל השאלה:
אמלה לצה^^
מה למה
שואל השאלה:
התכוונתי למישהי אחרת
לי אבל אין מצב שאני נכנס איך הם מצפים ממני ללמוד רגיל עם מה שקורה בארץ
חח גם לי אמרו אבל אין לי שום כוונה להכנס
שואל השאלה:
לאלא לא לומדים היא רוצה לדבר איתנו כיאלו אני מתכוונת לישון
גם לנו אמרוו אבל זה נראה לי תהיה פשוט שיחה עם כולם ולא באמת נלמד, סתם שיחה על מה שלומכם וזה. אני ממש מקווה שלא נלמד