13 תשובות
כן הניסוח טוב
שואל השאלה:
ולהוסיף על שאני מקווה שהיא בסדר או משהו כזה?
אנונימית
כן
שואל השאלה:
מה כן?
אנונימית
שואל השאלה:
לכתוב??
אנונימית
שואל השאלה:
לכתוב "היי חג שמח, מצטערת על השעה, אני יחסית בסדר, תודה רבה. מקווה שעובר עלייך חופש נעים"
אנונימית
כן כן הכל טוב תשלחי
שואל השאלה:
זה ניסוח סבבה?
אנונימית
שואל השאלה:
"היי חג שמח, מצטערת שאני עונה רק עכשיו, אני יחסית בסדר, תודה רבה.
מה שלומך? אני מקווה שעובר עלייך חופש נעים"
אנונימית
שואל השאלה:
זה מה שכתבתי, זה בסדר??
אנונימית