13 תשובות
כן הניסוח טוב
שואל השאלה:
ולהוסיף על שאני מקווה שהיא בסדר או משהו כזה?
ולהוסיף על שאני מקווה שהיא בסדר או משהו כזה?
אנונימית
כן
כן
שואל השאלה:
מה כן?
מה כן?
אנונימית
שואל השאלה:
לכתוב??
לכתוב??
אנונימית
שואל השאלה:
לכתוב "היי חג שמח, מצטערת על השעה, אני יחסית בסדר, תודה רבה. מקווה שעובר עלייך חופש נעים"
לכתוב "היי חג שמח, מצטערת על השעה, אני יחסית בסדר, תודה רבה. מקווה שעובר עלייך חופש נעים"
אנונימית
כן כן הכל טוב תשלחי
שואל השאלה:
זה ניסוח סבבה?
זה ניסוח סבבה?
אנונימית
כן.
שואל השאלה:
"היי חג שמח, מצטערת שאני עונה רק עכשיו, אני יחסית בסדר, תודה רבה.
מה שלומך? אני מקווה שעובר עלייך חופש נעים"
"היי חג שמח, מצטערת שאני עונה רק עכשיו, אני יחסית בסדר, תודה רבה.
מה שלומך? אני מקווה שעובר עלייך חופש נעים"
אנונימית
שואל השאלה:
זה מה שכתבתי, זה בסדר??
זה מה שכתבתי, זה בסדר??
אנונימית