16 תשובות
אני יודעת שזה מפחיד, אבל הכל בסדר. מלחמות זה משהו שבא והולך. תנסי לחשוב על כל הפעמים שניצחנו שהוכחנו את עצמנו, וחוץ מי זה יש לנו צבא טוב שמגן עלינו, אין ממה לפחד.
תשמעי מוזיקה, זה יעזור לך להירדם
לילה טוב❤
שואל השאלה:
^ככ הרבה אנשים מתו במלחמה הזאת ,מפחיד אותי שזה יהיה מישהו שקרוב אלי
ואני יודעת מה זה לאבד מישהו ,
תודה רבה לך בכל מקרה ❤
אל תדאגי הכל טוב אין בכלל אחוזים של סיכוי שיפגע לך מישהו קרוב
מהגרים ללונדון/איטליה
ניראה לי שלא. יש מלחמות שלא נגמרות. תמיד יהיה צד שלא ישמח. אבל חשוב לחשוב חיובי
דבר ראשון "טוב למות בעד ארצנו"
דבר שני אל תדאגי עוד מעט הכל יעבור צריך רק להיות סבלניים!
ל-dv_eytan
מה לחכות בסבלנות יעשה??? כלום אם כולם יחכו בסבלנות לא יקרה כלום והטרור ימשיך
תגדירי סוף...
שתי מדינות והפרדה מהפלסטינים זה הפתרון הכי ריאלי ומציאותי.
התשובה היא לא
הארץ הזאת מדהימה, ואני חושבת שבימינו אנחנו לא מבינים כמה טוב ומדהים שיש לנו ארץ ואנחנו לא צריכים להסתובב בכל מיני ארצות. בכל ארץ יש טרור ואסונות, כאלה או אחרים. ובנוגע לפיגועים , תחשבי רגע, כמה אנשים מתים בפיגוע? וכמה אנשים לא מתים בפיגוע? כל השאר שנמצאים בישראל. כל אדם שנרצח בפיגוע זה נורא ואיום, כבל אל תדאגי, הסיכוי שזה יבוא אלייך או למישהו קרוב שלך הוא די קטן. גם יש חיילים מקסימים ומושלמים שמגנים עלינו ובאמת מוסרים את הנפש שלהם בשבילנו. אז את יכולה לישון בשקט
לצערי אין דבר כזה סוף למלחמות ולא משנה לאיפה תלכי יש בעיות
טיפ: תוציאו מהראש את המשפטים האלה, מדובר בססמאות זולות שלא קשורות למציאות, יש ארץ אחרת אם תרצי, ולמות זה אף פעם לא טוב.
אנונימי
לא
אנונימית
^^
כמובן שמדובר בתהליך ממושך של שנים על גבי שנים.
לא משהו מהיום להיום.
אז מה עדיף? פתרון ריאלי אחר אין.
אנונימי
זה בדיוק מה שהערבים רוצים, שתפחדי ותעברי למקום אחר, אבותינו היו מתביישים בכם