4 תשובות
לא כלכך בעיניי אם זה משהו דחוף כי בכל זאת זה צפון אבל עדיין עדיף לצאת כמה שפחות
אני גם גרה בצפון
לדעתי עדיף לא לצאת
אבל אם זה משהו חשוב אז כן
לדעתי עדיף לא לצאת
אבל אם זה משהו חשוב אז כן
אנונימית
אני גם מהצפון ועדיף לא לצאת, להשאר בבית ולהצמד להנחיות.
עדיף כמה שפחות.
באותו הנושא: