6 תשובות
כן מסוכן אל תצא
מסוכן, הם מחופשים והם שוחטים אנשים ברחובות מוטלות גופות בחלק מהערים. תחשוב אם חטיף שווה את האופציה הזאת.
תלוי איפה את גרה
כן
תכיני בבית
תלוי איפה את נמצאת. אם צפון אין בעיה רק לנקוט באמצעי זהירות בכל אופן.
I:
תשכחי מהחטיף שלך