9 תשובות
חחחח מה
איכ לא
קרמבו בכללי זה לא טעים
איכ לא
קרמבו בכללי זה לא טעים
רק אם זאת עטיפה כפולה
ומהעוגיה כמובן
ומהעוגיה כמובן
שואל השאלה:
זה הרבה ברזל בריא
זה הרבה ברזל בריא
אנונימי
אני אלרגית לברזל
אבל אמרו לי שזה טעים
לא
לא אוכלת קרמבו כי אני צליאקית
לא אוכלת קרמבו כי אני צליאקית
כל הויטמנים בעטיפה
לאא אני באתי לרשום את זה^^
אני אוכלת את כל הקופסא
באותו הנושא: