10 תשובות
אוכלת את עוגיה ואז את הקרם
הקצפת, ואז את העוגיה.
מלמעלה למטה
אני מורח אותו על הקיר ואז מלקק אותו משם
קישורים מצורפים:
במיקרו 15 שניות - מדהים!
או שמוציאים את העוגיה -אוכלים - ואז לוקחים כפית אוכלים את הקצפת - ואז את השוקולד.
או שמוציאים את העוגיה -אוכלים - ואז לוקחים כפית אוכלים את הקצפת - ואז את השוקולד.
אני אוכל אותו על הרצפה, ואני צריך שישפילו אותי תוך כדי...
רק את העוגיה
נותנת את השאר למישהו
אם אף אחד לא רוצה, קודם הקצפת עם השוקולד כמו שהוא פשוט לוקחת ביס
נותנת את השאר למישהו
אם אף אחד לא רוצה, קודם הקצפת עם השוקולד כמו שהוא פשוט לוקחת ביס
מוציאה את העוגיה, מנקה אותה מקרם ואז זורקת את כל השאר ואוכלת רק את העוגיה
קודם את הקצפת ואז את העוגיה
דוחף תפה שלי לתוך הקצפת והשוקולד
באותו הנושא: