8 תשובות
יהיה טוב
צריך להיות עם אורך רוח ולהתפלל לטוב
שואל השאלה:
אני לא יודעת לאן בדיוק
אנונימית
שישמור על עצמו בנתיים אפשר רק לקוות גם את אח שלי הקפיצו
אם זה קרבי זה מדאיג אם זה בסיס חיל אוויר וכאלו הם מוגנים מאוד!
שואל השאלה:
אמאל'ה זה נראה לי קרבי וואי איזה פחד אמאל'ה אמאלה, יהיה בסדר גם אח שלך וגם אבא שלי יחזרו בשלום
אנונימית
מניאקים החמאס האלה
גם את בן דוד שלי. כולנו ביחד בזה את לא לבד.
שיחזרו בשלום אמן.
אנונימית