10 תשובות
אממ אולי הן קצרות?
אולי את לא רטובה מספיק. תנסי לגמור פעם אחת לפחות לפני את מכניסה אצבעות, (מגירוי בדגדגן) תתחילי עם רוק ואחרי שאת רטובה ממש תנסי להתחיל עם אצבע אחת ואז שתיים
שואל השאלה:
לא אני פשןט לא מצליחה
לא אני פשןט לא מצליחה
אנונימית
כנראה שאת צרה, ולא רטובה מספיק, תנסי להרטיב כראוי את האצבעות, לוודא שהואגינה שלך רטובה, ולאט לאט, תכניסי טיפה טיפה, תני לואגינה שלך להתרגל.
את לא מצליחה כי זה לא נכנס או שכואב לך?
שואל השאלה:
אני חושבת שהצלחתי פעם אצבע אחת אבל זה קשה החור פשוט ממש ממש קטן אני לא מצליחה להכניס וזה כאב גם
אני חושבת שהצלחתי פעם אצבע אחת אבל זה קשה החור פשוט ממש ממש קטן אני לא מצליחה להכניס וזה כאב גם
אנונימית
כשאת מנסה להכניס תפתחי את הואגינה כלומר תלחצי באיזור, כאילו שאת עושה פיפי. ככה זה יהיה רפוי
יכול להיות שבמבנה שלך את פשוט צרה יחסית, ואולי את לחוצה מזה או משהו כזה אז את נועלת את עצמך? תנסי במקלחת שהכל כבר רטוב ממילא, ואם את לא מצליחה 2 אצבעות אז לא בכוח לא צריך לפתוח את עצמך בכוח סתם זה גם לא נעים במיוחד
שואל השאלה:
אבל שמעו שאני גומרת אני לא נהיית רטובה כאילו לא קורה שום דבר אני מפחדת שמשהו לא בסדר איתי
אבל שמעו שאני גומרת אני לא נהיית רטובה כאילו לא קורה שום דבר אני מפחדת שמשהו לא בסדר איתי
אנונימית
יכול להיות שיש לך בעיה בחור
באותו הנושא: