9 תשובות
כי המחבלים יימח שמם וזכרם חוטפים לשבי המון אנשים.
היו המון מסיבות סאזור הדרום ואנשים היו שם כאשר חדרו המחבלים
וכרגע אותם אנשים לא זמינים למשפחות שלהם כבר כמה שעות
אז הם מוגדרים נעדרים
וכרגע אותם אנשים לא זמינים למשפחות שלהם כבר כמה שעות
אז הם מוגדרים נעדרים
מחבלים ועוד
הייתה מסיבה
המחבלים כנראה נכנסו וחטפו אותם
המחבלים כנראה נכנסו וחטפו אותם
מישהו יודע איך השבויים יחזרו לישראל בתיקווה שלא יעשו להם כלום?
אנונימית
כנראה שלא יחזרו עד שלא ישחררו אותם צהל
שואל השאלה:
מה כל כך הרבה ? ראיתי מעל ל 20 אנשים שנעלמו
מה כל כך הרבה ? ראיתי מעל ל 20 אנשים שנעלמו
כי המחבלים חטפו מלא אנשים והם מתעללים בהם
כי חאמס חוטפים אנשים
באותו הנושא: