6 תשובות
שחמאס הולכים להצטער על זה
ממש מזל שיש שם למבצע מה היינו עושים בלי זה עכשיו אני מרגישה מוגנת
אנונימית
אם כבר תקראו לזה "חמאס סתומים"
מה יש לחשוב
צריך כיפור 2 או שמחת תורה