4 תשובות
חח גם אני ישנתי על זה לא קרה ממש הרבה (וזה כן כאב )אבל זה יכול להזדהם לך כי את מפעילה לחץ על זה
שואל השאלה:
אוי נו מה אןף
אוי נו מה אןף
אני כמוך
ההחלמה שלו לקחה לי שנה אבל ישנתי תמיד על הצד שלו והכל היה בסדר אבל זה לא מומלץ בכלל
ההחלמה שלו לקחה לי שנה אבל ישנתי תמיד על הצד שלו והכל היה בסדר אבל זה לא מומלץ בכלל
האוזן שלך יכולה להתנפח תזהרי
באותו הנושא: