4 תשובות
חח גם אני ישנתי על זה לא קרה ממש הרבה (וזה כן כאב )אבל זה יכול להזדהם לך כי את מפעילה לחץ על זה
שואל השאלה:
אוי נו מה אןף
אני כמוך
ההחלמה שלו לקחה לי שנה אבל ישנתי תמיד על הצד שלו והכל היה בסדר אבל זה לא מומלץ בכלל
האוזן שלך יכולה להתנפח תזהרי