6 תשובות
לחבק זה לגמרי לגיטימי
לנשק פחות
לנשק פחות
שואל השאלה:
האמת שכן , לחבק פרידה זה עוד בסדר אין בעיה
לנשק בלחי? זה כבר קרבה מסוג אחר
הזוי
האמת שכן , לחבק פרידה זה עוד בסדר אין בעיה
לנשק בלחי? זה כבר קרבה מסוג אחר
הזוי
אנונימי
לא לגיטימי לנשק
מה הבעיה לחבק
לנשק זה סתם מוזר אבל חיבוק זה בסדר
לנשק זה סתם מוזר אבל חיבוק זה בסדר
יש כאלה שסתם מנשקים בלחי מאז ומתמיד אבל זה לא באמת נשיקה זה סתם מההרגל
אני אישית לא מנשקת זה גם די מגעיל אותי
אבל זה לא כזה בעיה כל עוד זה בגדר ידידים
אני אישית לא מנשקת זה גם די מגעיל אותי
אבל זה לא כזה בעיה כל עוד זה בגדר ידידים
לא לחבק ולא לנשק בעיניי זאת בגידה
באותו הנושא: