5 תשובות
מאיזה גיל שבא לך
אני ישן מגיל 0 לבד בבית (כשההורים יוצאים וכו)
אין לזה חוק, זה מה שההורים שלך חושבים
תראי אני ישנה לבד בבית מגיל ארבע..
לא חושבת שיש דבר כזה "אפשר" אלא מה ההורים שלך חושבים ואם את מרגישה בנוח.
נגיד אני בת 15 ואין לי בעיה להיות בלילה לבד בבית, אבל ההורים שלי חושבים שזה לא בטיחותי.
נגיד אני בת 15 ואין לי בעיה להיות בלילה לבד בבית, אבל ההורים שלי חושבים שזה לא בטיחותי.
באותו הנושא: