29 תשובות
נעץ אחד ובחמות
ולשאלה, תנסי לעשות איתם שיחה מסודרת על העניין, ותנסו להגיע לפתרון כלשהו, אבל במילא עוד רגע כולנו חוזרים ללימודים ונצטרך לקום בשעות האלה
תסגרי את הדלת \ תישני עם אטמי אוזניים \ תדברי איתם
אממ אני הייתי חייבת להתעורר עכשיו ...
וזה מאוד דומה למשהו שקורה לי .
אין לי ממש דרך לעזור :(
אני מקווה שיהיה בסדר ❤
נעצתי (^^)
מבינה אותך
שואל השאלה:
אח שלי המטומטם הדליק שוב את האור אז העפתי לו את המזרון ואת המצעים מהמיטה ואז הוא הדליק שוב את האור שם באמת התעצבנתי העפתי את המזרון מהחדר ואמרתי לו "תישן בסלון"
אנונימית
חכמהה
תחפשי חדר אחר לישון בו. שיש בו שקט. תעבירי לשם את המזרן ותראי אולי יהיה יותר טוב
חרות הורים זבל קקות, בדיוק במצב שלך, אחותי איתי באותו חדר וכדיי להעיר את אחותי אמא שלי באה פותחת את הדלת צורחת עלייה ומדליקה את האור ואצלנו כל מנורה בבית חנוכה חנוכיה ממשש
אנונימית
אני כמוך חח
אני לרוב ישנה בסלון ואז בבוקר מתחילים להתארגן וזה עושה רעש...
אז אני עוברת לחדר שלי, או לחדר אחר...
או שאני פשוט אומרת להם להיות בשקט (לא שזה עוזר)
לא רואה מה הבעיה לקום בשעה הזאת תאמת , אני כל בוקר קמה ב6 ואפילו לפניי
מקסימום עכשיו שאין בית ספר את יכולה להשלים את השעות בצהריים
תנסי להתחשב קצת באח שלך ובהם הם לא עושים את זה בכוונה יש לו לימודים...
תגידי לאח שלך ולהורים שלך שהם שיקומו יותר בשקט
אנונימית
יואו איזה באסה גם לי זה ככה אחותי מעירה אותי ומדליקה את האור ואין לה שום רגישות חחח
אחות חרא יש לך בלי להעליב
מבין אותך משתתף בצערך קרה לי אתמול
מצד אחד את אומרת שלא נותנים לך לישון, מצד שני את כועסת שמחזירים אותך ב21 בבית.
את טוענת שחסרות לך שעות שינה, לכי לישון!
אם תלכי לישון כל יום ב3 זה לא יפתור את המצב...
אנונימי
עדיין אח שלה מעיר אותה לפני הזמן בזה אמורים להתרכז
וואי תגידי תודה לפחות את לא הזאת שלוקחת אותו את יודעת מה זה בית רועש לא את לא יודעת בית רועש!
^מתי ב7? היא בחורה בוגרת כבר...
ובכל מקרה מה הבעיה לקחת את הדברים ולעבור למקום שלא מרעישים שם?
אנונימי
תנעלי את הדלת. מי הם שהם יעשו ככה. חצופים. תתעמתי איתם. אל תפחדי.
וואו פשוט תנעלי את הדלת בלילה
תגידי שאת לא רוצה יותר לקחת אותו וחסרות לך שעות שינה
אבל בגדול אם לא בא לך לדבר
פשוט תנעלי את הדלת תשני כמו מלכה
גם אם מעירים אותך שדופקים או משהו
פשוט להתעלם ולחזור לישון לשמור על שקט כדי שיפנימו וילכו
יש לך זום מה את מתבכיינת
אנונימית
לא הבנתי מה את רוצה שיעשו, יש לו בית ספר הוא צריך להתארגן ולהתעורר את לא איזה מלכה שחלילה להעיר אותך, אם את רוצה תעברי לחדר אחר, אי אפשר להשתיק את כל הבית שזה כבר בוקר וצריכים ללכת לבית ספר ולעבודה ויש לאנשים מה לעשות, את סתם מתפנקת מדי
הוא יכול להתארגן עם האור שיש מבחוץ ככה גם אני עושה כשאני לומד בבית ספר ואח שלי בחדר
בדיוקק זה בולל אצלי אני ישנה חמש שעות ביום ואני בת 13 בגללם
פשוט תבקשי מהם לא להדליק לך את האור בחדר... הקטע עם הרעש אין לך כל כך מה לעשות עם זה.
גם אפשר לחשוב מתי העירו אותך... זה לא כזה מוקדם
אנונימית
אחותי המטומטמת מדברת עם אח שלי בזמן שהדלת שלי פתוחה (החדרים צמודים אז כאילו שומעים הכל ואז אני כל בורר קמה ב7 למרות שהבית ספר מתחיל ב9 ולאף אחד לא אכפת
רגע, איך את מצפה שהם יעירו אותו? אי אפשר להתעורר בחושך ובשקט...
קמת בשמונה?
מי ישמע
מבינה אותך:( הבית שלי רועש תמיד זה מחרפן
אנונימית