8 תשובות
להקציב לך זמן/שעות
לומדים את זה, הריכוז הזה מגיע עם הזמן, פשוט לדעת לעשות סדר עדיפויות. ושאת לומדת להקציב זמן ואז אחרי את חופשיה.
כדאי להסתגל לזה מגיל קטן שב בגרויות יהיה קל יותר
שימי אוזניות ושירים שאת אוהבת ואז פשוט תשבי ללמוד, זה עוזר
ובעיקרון לא לוותר, אם את יודעת שאת
צריכה ללמוד משהו מסויים את פשוט אומרת לעצמך שאת לא קמה עד שאת מסיימת. וההרגשה של אחרי של ההצלחה ואז המנוחה שווה הכל
שואל השאלה:
אני מקציבה זמן לזה אני קובעת דברים ללימודים אני מנסה את הכי טוב שלי בשביל להקשיב בבית ספר ואני פשוט לא יכולה אני משתעממת כל כך ובסוף לא לומדת
אני גם ככה וגם לי ממש קשה, אבל תנסי חזק בסוף את תתרגלי וזה יהיה קל יותר
אל תגידי לעצמך שאת לא מסןגלת זה סתם מוריד אותך
^^ ממש לא. יש שלב שללמוד לבד בבית כבר לא עוזר, יש פחות סיכומים ופחות דברים חייב הסבר של מורה