17 תשובות
אוקיי?
כן
באסה :(
אבל תסתכל על הצד החיובי, יש לך דוד נשמה טהורה :) תשמור עליוו
לא, כי אין קשר לאוטיזם. שאלה אבליסטית ומביכה
שילמד על האלרגיה האם שאני אוכל בוטנים אני הנאכל או האוכל??
שואל השאלה:
אבל הוא עם תפקוד מאוד נמוך
יש הרבה אוטיסטים שמתקשרים בהקלדה ומבינים היטב את הנעשה סביבם. זאת אופציה שכדאי לשקול.
ולכל אלו שכתבו או יכתבו שאוטיסטים הם נשמות נעלות עם לב ענק, די כבר עם זה! אני אוטיסטית ולא הייתי מגדירה את עצמי כאדם טהור ותמים, וכך גם עוד הרבה לא אוטיסטים שאני מכירה
להגיד שאוטיסטים הם נשמות טהורות ולב ענק זאת בורות ואמונה בדעות קדומות וסטריאוטיפים מנותקים מהמציאות שכבר ממזמן היו צריכים להמחק מהעולם
אנונימית
לא נראה לי הבנת את הפואנטה של האתר
למה הוא לא יכול ללמוד? לדעתי שווה לחפש דרכים ולא לוותר מראש
אנונימית
למה הוא לא יכול ללמוד?
13^ מאיפה לך איזה לב יש לו?
אנחנו האוטיסטים לא טהורים
13^ אוטיסטים רגילים.
אנחנו לא מפלצות, ואנחנו לא מלאכים
6^ נכון אנחנו לא מלאכים, אבל אנחנו גם לא פחותים
שואל השאלה:
יש לו אוטיזם בתפקוד נמוך
^^ מה הקשר??
אנונימית
שואל השאלה:
הוא לא יכול ללמוד כלום
שואל השאלה:
הוא לא יודע כמה זה 1 + 1