6 תשובות
שואל השאלה:
אין עלייך! :)
אנונימי
תודהה :))
זה תלוי בכמה רטבים שמת
בעיקרון עיגלתי לך למעלה, אבל מה שאת מרגישה
שואל השאלה:
מה את אומרת, לחשב את זה בתור 400 או להוסיף 50 אקסטרה ליתר ביטחון 450?
אנונימי
אני משערת שבסביבות 400 כזה