6 תשובות
שואל השאלה:
אין עלייך! :)
אין עלייך! :)
אנונימי
תודהה :))
לדעתי כ400
זה תלוי בכמה רטבים שמת
בעיקרון עיגלתי לך למעלה, אבל מה שאת מרגישה
בעיקרון עיגלתי לך למעלה, אבל מה שאת מרגישה
שואל השאלה:
מה את אומרת, לחשב את זה בתור 400 או להוסיף 50 אקסטרה ליתר ביטחון 450?
מה את אומרת, לחשב את זה בתור 400 או להוסיף 50 אקסטרה ליתר ביטחון 450?
אנונימי
אני משערת שבסביבות 400 כזה
באותו הנושא: