תשובה אחת
1312 קלוריות בערך לפיתה אחת
חח זה ממש מצחיק כמה אתה אוהב את זה זה ממש בסדר תראה מותר לאכול דברים לא בריאים מידי פעם. אני אספר לך על עצמי שאני מגיל 6 הורגלתי לאכול רק בריא, לחם חיטה מלאה ותה בלי סוכר דברים בריאים תמיד אי אף פעם לא שתיתי קולה על דעת עצמי כי זה לא טעים לי. אף פעם לא אכלתי גאנק פוד עד כיתה י אני רק אוכלת בריא ובריא ומאז שאני עם חבר שלי אנחנו אוכלים רק שטויות וזה ממש בסדר אין בעיה עם זה כל עוד לא אוכלים כל יום שטויות כי בסופו של דבר צריך לשמור על הגוף וזה יכול לפגוע במערכת החיסון.
חח זה ממש מצחיק כמה אתה אוהב את זה זה ממש בסדר תראה מותר לאכול דברים לא בריאים מידי פעם. אני אספר לך על עצמי שאני מגיל 6 הורגלתי לאכול רק בריא, לחם חיטה מלאה ותה בלי סוכר דברים בריאים תמיד אי אף פעם לא שתיתי קולה על דעת עצמי כי זה לא טעים לי. אף פעם לא אכלתי גאנק פוד עד כיתה י אני רק אוכלת בריא ובריא ומאז שאני עם חבר שלי אנחנו אוכלים רק שטויות וזה ממש בסדר אין בעיה עם זה כל עוד לא אוכלים כל יום שטויות כי בסופו של דבר צריך לשמור על הגוף וזה יכול לפגוע במערכת החיסון.