8 תשובות
לא
אתה לא מרגיש כלום
לא
שואל השאלה:
שמעתי שמזריקים משהו, מה מזריקים?
אנונימי
לא, אבל אם נותנים לך את האופציה לעשות את זה עם הרדמה תעשה לדעתי
נתנו לי את האופציה ובחרתי שלא, ואני קצת מתחרטת על זה
צריך לשכב בתוך המכונה הזאת וקר ויש רעשים חזקים ומעצבנים, ככה 40 דקות
ממליצה לעשות עם הרדמה
בהצלחה :)
בחלק מהבדיקות מזריקים חומר שגורם לבדיקה להיות יותר ברורה
לא, אולי משעמם
מזריקים משהו שנקרא חומר ניגוד
שזה כזה עובר לך עם צינור לוריד במשך כל הmri
שואל השאלה:
מה זה חומר ניגוד?
אנונימי