5 תשובות
זה לא כואב
פשוט מחרפן. את צריכה לשכב בלי לזוז למשך הרבה זמן ויש את הרעש של המכונה מסביבך.
פשוט מחרפן. את צריכה לשכב בלי לזוז למשך הרבה זמן ויש את הרעש של המכונה מסביבך.
זה לא כואב בכלל, אני עשיתי mri ופשוט הדביקו לי סיליקון לראש. זהו זה.
אני חושב שאנחנו מבלבלים בין בדיקות. או שזה פשוט אותה אחת עם דרכים שונות.
למה כאב לך? זה לא אמור לכאוב
עברתי לא מעט ולא כאב לי אולי היה לי לא נח עם כל הדברים עלי והצורה ששכבתי
עברתי לא מעט ולא כאב לי אולי היה לי לא נח עם כל הדברים עלי והצורה ששכבתי
מה כואב בזה? פשוט משעמם ממש כשצריל לשכב שמה 20 דקות בלי לזוז
באותו הנושא: