18 תשובות
כן. אני 1.61
(אני יודעת שזה שטחי, אבל אני נמשכת לגובה)
(אני יודעת שזה שטחי, אבל אני נמשכת לגובה)
לא
לא פוסלת בתור ידיד
כן כי אני יותר
אני מטר חמישים אז לא
שואל השאלה:
אני לא כי ליווי אקרמן:)
אני לא כי ליווי אקרמן:)
כן כי אני מספיק שטחית בשביל להימשך לגבוהים ממני
אנונימית
כן..אני מטר 67
אני לא כי קילואה ברור
הוא אפילו פחות אבל מכפתלי
הוא אפילו פחות אבל מכפתלי
בתכלס אני 1.70+, משערת שאם באמת הייתי מאוהבת בו אז היה אולי קצת מפריע אבל לא מונע ממני להיות איתו
בגיל ההתבגרות כן כשאני אהיה מבוגרת לא (אני מתכוונת שאני אהיה מוכנה לצאת עם מישהו נמוך עכשיו)
אני 1.65 ואני יודעת שזה שטחי אבל זה די מפריע לי כשיותר נמוכים ממני..
אם הייתי יותר נמוכה ממך לא הייתה לי בעיה (יש מלא בנות מתחת למטר 60).
אם הייתי יותר נמוכה ממך לא הייתה לי בעיה (יש מלא בנות מתחת למטר 60).
אנונימית
כן , אני 1.75 ואני אוהבת להיות יותר נמוכה ממנו
בתור בן זוג הייתי פוסלת, אני לא שטחית פשוט בין בני זוג צריכה להיות גם משיכה ואני לא רוצה מישהו שבערך בגובה שלי
כן
לא פוסלת גובה אף פעם
לא לי דווקא אין בעיה עם גובה
באותו הנושא: