6 תשובות
לא
שואל השאלה:
רק אני מכינה עוגיות
אנונימית
בתיאבון
3~3
אם זה עוגיות זה בסדר אבל תגידי לעצמך בראש שזה סתם ושזה לא בשביל חג לא יהודי
פשוט תכיני עוגיות הלוואין בשביל הטעם של העוגיות, לא בשביל העניין של החג