6 תשובות
לא
שואל השאלה:
רק אני מכינה עוגיות
רק אני מכינה עוגיות
אנונימית
בתיאבון
אם זה עוגיות זה בסדר אבל תגידי לעצמך בראש שזה סתם ושזה לא בשביל חג לא יהודי
פשוט תכיני עוגיות הלוואין בשביל הטעם של העוגיות, לא בשביל העניין של החג
באותו הנושא: