6 תשובות
בכל מרום אחר בעולם בזמן שזה לרח היו מקימים תשתית עם כמה קווי מטרו..
הרכבת הקלה היא סתם פלסטר לא מוצלח...
בפרט שהיא לא עובדת בשבת אז אנשים מעדיפים להחזיק אוטו ולעבודה הם כבר יסעו איתו ועם הנוחות שלו כבר..
הרכבת הקלה היא סתם פלסטר לא מוצלח...
בפרט שהיא לא עובדת בשבת אז אנשים מעדיפים להחזיק אוטו ולעבודה הם כבר יסעו איתו ועם הנוחות שלו כבר..
שואל השאלה:
שמע אני נסעתי בה רק פעם אחת אבל לפי מה שאני ראיתי אז התחנות מאוד מסודרות ונקיות,הרכבת הגיעה בול בזמן והרכבת עצמה מאוד יפה עם המון מושבים אבל אני מסכים לגמרי לגבי זה שאין רכבת בשבת
שמע אני נסעתי בה רק פעם אחת אבל לפי מה שאני ראיתי אז התחנות מאוד מסודרות ונקיות,הרכבת הגיעה בול בזמן והרכבת עצמה מאוד יפה עם המון מושבים אבל אני מסכים לגמרי לגבי זה שאין רכבת בשבת
מהבחינה של נקיון והגעה היא ממש סבבה..
אבל היא די איטי על הקרקע
אמרו אבל שככל שיעבור הזמן המהירות תעלה אז נחכה...
אבל היא די איטי על הקרקע
אמרו אבל שככל שיעבור הזמן המהירות תעלה אז נחכה...
שואל השאלה:
כן אבל מטרו זה כבר סיפור קצת אחר,אם היו עושים מטרו במקום רכבת קלה אז זה היה עוד בבנייה
כן אבל מטרו זה כבר סיפור קצת אחר,אם היו עושים מטרו במקום רכבת קלה אז זה היה עוד בבנייה
פרוייקט נחמד במנהרות
על הקרקע מיותר לחלוטין
ולדעתי קו 1 עובד יותר טוב והיה עדיף שהיו משקיעים כבר במטרו ולא ברכבת קלה ..
על הקרקע מיותר לחלוטין
ולדעתי קו 1 עובד יותר טוב והיה עדיף שהיו משקיעים כבר במטרו ולא ברכבת קלה ..
באותו הנושא: