29 תשובות
לא יהיה כלום
אבל התל אביבים מאיימים ואומרים שלא יעלו על הרכבת עד שיהיה בשבת
שואל השאלה:
אני לא בארץ בכלל אני מפחד על מי שכן...
אנונימי
שואל השאלה:
וואלה מקווה שלא יהיה כלום נשמע אבל קשוח מקווה שאין להם יכולת להרים מבצע כזה...
אנונימי
שואל השאלה:
לא יכול להירדם עכשיו סעמק ואני צריך להיות ער
אנונימי
שואל השאלה:
ועוד משהו קצת קונספירטיבי, עם כל ההתחממות שיש בעולם גם עם אוקראינה והתאריך ספטמבר 2023 אני מתחיל פאקינג להיות ראדיקאלי עם הדעה הזאת חח כאילו צוחק אבל באמת זה נשמע מסריח
אנונימי
שואל השאלה:
ספטמבר 2023 מופיע במלא סרטים אפוקליפטיים
אנונימי
עוד רגע תגיד שזה חייזרים שמפעילים את כולנו מרחוק ועןד שנה כדור הארץ מתפוצץ
שואל השאלה:
חחח לך תדע העולם הזוי גם ככה
אנונימי
שואל השאלה:
מה הקשר אוקראינה זבל
אנונימי
שואל השאלה:
מה הקשר חופש בחירה
אנונימי
שואל השאלה:
איזה אנשים רעים יש שם לא הבנתי?
אנונימי
שואל השאלה:
אתה סתם דתי קיצוני
אנונימי
אנונימי איכס אתה פשוט בן אדם רע
עושים להם שם שואה, בדיוק כמו שעשו ליהודים
פוטין הוא השטן בול כמו היטלר והרוסים בעצמם לא אוהבים אותו ואין להם בעיה עם אוקראינה
שואל השאלה:
בכל מקום יש אנשים רעים מה קשור רצח עם ופגיעה בחפים מפשע עכשיו לאנשים רעים שנמצאים בכל מקום לדוגמא מר אנונימי
אנונימי
שואל השאלה:
לא זה לא קשור מה הקשר בחירה חופשית זה אשליה עובדה אתה דביל
אנונימי
שואל השאלה:
טוב לא מסכים עם אלוהים שייזדיין
אנונימי
שואל השאלה:
איך אתה גם אומר שכול אחד שם מת כי מגיע לו איזה בחירה חופשית אתה מדבר
אנונימי
שואל השאלה:
לא בהכרח מספיק לי ההוויה לדעת שאני לא מסכים איתה לא כרגע ולא אחר כך כי אחר כך זה לא אני ואם ואם ואם יש רק באגדות
אנונימי
שואל השאלה:
אז זה לא בחירה חופשית
אנונימי
שואל השאלה:
מינימום תצמידו את השאלה
אנונימי
שואל השאלה:
נו בטח שאתה לא מבין זה רק מחזק את מה שאני אומר
אנונימי
שואל השאלה:
תאחל לי להיות עבד של אלוהים כי הכל לטובה
אנונימי
שואל השאלה:
תבין מה שתבין זה גם ככה המקסימום שלך
אנונימי
שואל השאלה:
חח וואי תודה חלום
אנונימי
שואל השאלה:
אז אני חושב שזה טיפשי בעיניי מה שאמרתה עכשיו
אנונימי
אני מסכימה איתך שיש שם המון נאצים והם חרא של אנשים וכן מגיע להם למות
אבל יש שם עוד המון אנשים שלא עשו כלום והם לא אנשים רעים
ואני לא ניזונה מהתקשורת
יש לי משפחה בבלרוס, ברוסיה ובאוקראינה
גם ברוסיה מגייסים בכוח ואני ראיתי סרטונים מזוויעים שגברים רוסיים עושים לעצמם דברים כדי שלא יגייסו אותם לצבא
אמא שלי הייתה בגבול בין אוקראינה לפולין וסייעה שם לפצועים לפני שנה במשלחת ישראלית והיא שמעה וראתה דברים נוראיים
אמא בעלה והילדים ניסו לברוח מהמדינה נגמר הדלק הם עצרו בתחנת דלק הבעל יצא לתדלק ובום דרך על מוקש שהרוסים שמו והתפוצץ לחתיכות והאמא ראתה אותו והייתה צריכה ללכת עם הילדים לגבול לבד.
תלך לישון חמוד ראית הרבה סרטים
לא אתה סתם חשדניסט