6 תשובות
רחוק מהעין רחוק מהלב, תיפגש איתה פחות
אבל חבל זה מרגשש
אבל חבל זה מרגשש
זה דבר טבעי תתן לזה לזרום
לשחרר
שואל השאלה:
לא
אני לא רוצה זוגיות זה לא טוב לי
וכיף לי לדבר איתה ככה בתור ידידים
לא באלי להתאהב
לא
אני לא רוצה זוגיות זה לא טוב לי
וכיף לי לדבר איתה ככה בתור ידידים
לא באלי להתאהב
אנונימי
מוזמן לדבר איתי בפרטי
לא בא לך להתאהב כי לא בא לך אותה כי אולי היא לא הטעם שלך? או שלא בא לך כי זה לא מתאים לך בחיים עכשיו? השאלה למה כי יש הרבה שאוהבים ומסתדרים
אנונימית
באותו הנושא: