7 תשובות
לא
כן , לא עושים דברים כאלה המינימום זה להגיד משהו
תלוי,אם הם היו חברים פייק אז לא,אבל אם הם תמיד נתנו מעצמם בשבילך ודאגו לך ואתה נעלמת בלי להגיד כלום זה די נורא,אבל לפחות טוב לך
אמ אם זה טוב לך אז ברור שזה לא נורא אבל אני חושב שקשרים זה חשוב
לא
באותו הנושא: