7 תשובות
זה הגיוני את צריכה להתרגל
זה יעבור כנראה עוד יום יומיים
אוי איך שנאתי את זה. זה באמת מוזר עד שמתרגלים. ברוך השם אני עם העדשות עכשיו
את תתרגלי
Qew
זה בסדר עם הזמן יעבור אולי המספר לא מתאים לך
שואל השאלה:
אבל אני לא רואה איתן מטושטש .
יש מצב שזה בגלל שעד עכשיו עין שמאל שלי לא תיפקדה כמו ימין אז עכשיו כשאני רואה טוב בשתיהן זה מוזר לי? (בימין אני מינוס חצי ובשמאל מינוס 1.50)
אנונימית
זה לא לגיטימי, זה סימן שהמספר לא מותאם לך נכון. גם אם תתרגלי לזה זה לא אומר שזה טוב...
לא סביר שזו הסיבה. עדיין זה לא אמור לגרום לכאב ראש.