5 תשובות
נפטרו*
עוד לא קרה, יש לי סבא אחד שנפתר וזה היה כשהייתי בן שנתיים
עוד לא קרה, יש לי סבא אחד שנפתר וזה היה כשהייתי בן שנתיים
בכיתי והיה לי קשה לעכל
קשה, עד היום זה לא קל למרות שעברו כמעט 3 שנים
הייתי בהלם ובשוק באותו רגע, לא ידעתי איך להגיב ולא באמת עיקלתי את זה
אני לא ככ דיברתי עם סבתא שלי אבל אני ידעתי שהיא אוהבת אותי אז היה לי נורא חבל שהיא מתה ואת שאר הסבים כמעט ולא הכרתי אז לא היה לי משנה
באותו הנושא: