6 תשובות
"תחזרי ל3 יחל יא מטומטמת", צחקתי ביחד איתו אבל אחר כך הלכתי הביתה ובכיתי כל כך הרבה ואז הרסתי קיר בחדר שלי כי תלשתי ממנו תמונות שהדבקתי
האמת שפעם הייתי יותר רגיש לזה, היום לא ממש אכפת לי. אני לא זוכר משהו הכי מעליב, אמרו לי הרבה פעמים דברים מעליבים.. ובעיקרון בעבר היו פעמים שהגבתי במכות והיום אני מגיב בסרקזם, אלא אם זה מוגזם ואז אני כבר פותח על הבן אדם בחזרה או מעיר לו.
S0M
אתה לא צריך לאכול את זה
זה סתם משמין
אתה אי פעם הסתכלת במראה
איפה אתה קונה בגדים
אחי תרזה קצת
להורים לא היה פתק החלפה
על מה מבזבזים את הכסף היום חלבי?
לא איכפת לך איך אתה ניראה אחי
אמא שלי אמרה לי זה לטובתך אל תכאל את זה
לא התמודדתי פשוט הפכתי את הכאב לשינא
לייאוש
לדיכאון
לשינאה עצמית
וכבר אין לי כוח וקשה לי לישון בלילות בלי ליבכות כי רע לי ויש לי כבר בעיות עם שינה ואני צריך כדורים
"מה, מי זה דגלאס אדאמס?"

אחי חשבתי שאנחנו חברים.
הכאב.

כמובן שבתגובה זרקתי עליו כיסא
שאני חופרת רק בגלל שדיברתי ותדעו שאין לי ביטחון לדבר אז עד שסוף סוף דיברתי קראו לי חופרת, אני זוכרת שבכיתי אחר כך וכבר אין לי ביטחון יותר לדבר
אמרו לי שאני לעולם לא אהיה כלום חוץ משק האגרוף שלהם/ן כי אני חלשה בתגובה בכיתי והתקשרתי לאמא