8 תשובות
מה זה עד כדי כך מציק לך?
מקסימום תתקני
ילמדו עם הזמן
אם לא אז בעיה שלהם
וואי אנשים כאלה צריכים מכות
מה הבעיה לדבר נורמאלי ולא לצאת מטומטם על זה שאתה לא מדבר נכון
הבנו, את חושבת שאת טובה מכולם. יעבור לך בובה
שואל השאלה:
אני לא חושבת שאני טובה יותר מכולם. אני פשוט לא מבינה את זה... אני לא מתקנת אנשים ואני לא יורדת עליהם אבל זה באמת מפריע... פשוט למה?
את כל כך אינטליגנטית. תחשבי טוב טוב ותמצאי את התשובה. אפילו כתבת אותה כבר.
שואל השאלה:
אין סיכוי שלאנשים לא אכפת או שהם לא יודעים. מקסימום שם המספר לפעמים אני מבינה אבל זה פשוט לא הגיוני
גם לי זה יכול להפריע כשהמורה למתמטיקה נגיד אומר "שתי קווים" אבל לא לכולם זה קל לזכור או שלא אכפת להם מספיק, וזה לא כלכך נורא, זה עניין שלהם