10 תשובות
תגידי תודה שיש לך אחים בנים
הם יותר מבינים
הם יותר מבינים
אנונימית
שואל השאלה:
עם זה שאני היחידה אין לי עם מי לשתף דברים של בנות או כל מני דברים כאחה
עם זה שאני היחידה אין לי עם מי לשתף דברים של בנות או כל מני דברים כאחה
אנונימית
אין מב לעשות
לא הבנתי מה יש לך להרגיש לא בנוח
לדעתי זה ישתחרר לך עם השנים גם אני בגיל 13 התביישתי לבקש פדים מאבא שלי וכסף לחזיות אבל שה משתחרר
לא הבנתי מה יש לך להרגיש לא בנוח
לדעתי זה ישתחרר לך עם השנים גם אני בגיל 13 התביישתי לבקש פדים מאבא שלי וכסף לחזיות אבל שה משתחרר
שואל השאלה:
איזה מבינים? האייקיו שלהם שואף לאפס
איזה מבינים? האייקיו שלהם שואף לאפס
אנונימית
אמאלה ממש הנסיכה של הבית חלום
מתמודדת את לא יכולה לשנות את המשפחה שלך.
תנסי להפיק את הטוב מהמצב ולא להתמרמר עליו
תנסי להפיק את הטוב מהמצב ולא להתמרמר עליו
אנונימית
שואל השאלה:
:')
:')
אנונימית
בורחת מהבית
איזה כיף לך!!
אנונימית
שואל השאלה:
אני מדברת עם אמא שלי אבל זה שונה
אני מדברת עם אמא שלי אבל זה שונה
אנונימית
באותו הנושא: