10 תשובות
אני מבינה אותך ממש
לפעמים גם אצלי זה ככה
אבל הבנתי שאם הם מסתכלים הם אמורים להרגיש לא נעים לא אני//
אנונימית
שואל השאלה:
אבל זה לא קשור לזה שזה לא מעניין.. הישבן שלי בולט. רואים אותו. בעיקר בגינסים. אבל אני אוהבת ללבוש גינסים ואני לא רוצה להפסיק ללבוש את זה רק בגלל שאני ארגיש מובכת
אנונימית
שואל השאלה:
גם אמא שלי כל הזמן מעירה לי על זה ומפליקה לי ודברים כאלה אבל זה בצחוק ואני עוד איכשהו בסדר עם זה.
אבל אני מפחדת שסבא שלי או אבא שלי יהיו חסרי טאקט ופתאום ידפקו הערה ואז אני לא אוכל להסתכל להם בעיניים.
אנונימית
הם מכירים אותך מספיק זמן, זה לא משהו חדש להם או שהם פתאום יקלטו וישימו לב. אין מה לעשות זה הגוף שלך והם מכירים אותך ככה, את לא צריכה להתבייש בו. מאף אחד
שואל השאלה:
זה כן די חדש תאמת..תמיד היה לי ישבן די גדול אבל בזמן האחרון התחלתי להתאמן והוא הכפיל את עצמו .. ולא ראיתי את סבא שלי הרבהה זמן אז הוא ישים לב ואני מפחדת שהוא ידפוק איזה הערה כי מתאים לו
אנונימית
אימלה זה פשוט הזוי כמה שאני מזדהה איתך גם אמא שלי(וגם חברות שלי) עושה את זה
יש פה כמה אנונימיים שמגיבים לך אז כדי שתשני מי אני אני אשים // בסוף
אנונימית
זה הגוף שלך,
אין לך מה להתבייש
זאת את
טייצים עושים את אותה העבודה
שמעי שימי גינס אבל שימי חולצה קצת גדולה כזו שלא ייראו , או שימי גקט ותקשרי
אנונימית
כמו שאמרו מעלי .. תשימי טייץ
באותו הנושא: