6 תשובות
בייביסטיר, עדיף לחכות לגיל 16. יהיו לו יותר אופציות לעבודה.
אם הוא פותח חשבון בנק בדיסקונט יש לו איזה משהו באפליקציה של סחבק
בייביסיטר, דוגיסיטר
שואל השאלה:
אפשר קצת הסבר על הסחבק? פה או בפרטי כי הוא כן פתח חשבון
אפשר קצת הסבר על הסחבק? פה או בפרטי כי הוא כן פתח חשבון
אנונימית
תשלחי הודעה
מלצרות (כנראה שחור אבל אפשרי אולמות אירועים וזה) בייביסיטר וכו
באותו הנושא: