5 תשובות
אולי הם חושבים שהם ככ עמוק ברחוב שהם לא יכולים לצאת, או שאין להם אפשרות, או שהם מעדיפים לקבץ נדבות במקום לעבוד
כדי לעבוד צריך קורות חיים ומה הבנאדם יכתוב, וכדי לקבל בכלל דואר ממקום העבודה לגבי המשרה צריך כתובת/בית לשלוח אליו את המכתב
שואל השאלה:
^אבל אפשר גם סתם לשטוף כלים באיזה חנות לזה לא צריך
^אבל אפשר גם סתם לשטוף כלים באיזה חנות לזה לא צריך
אנונימית
שואל השאלה:
למי יש כוח
למי יש כוח
אנונימית
הם מסטולים רוב הזמן, במצבים נפשיים קיצוניים..
זה לא משהושהם יכולים לשנות לגמרי לבד. הם צריכים עזרה צמודה
זה לא משהושהם יכולים לשנות לגמרי לבד. הם צריכים עזרה צמודה
אנונימית
באותו הנושא: