התחברות
הרשמה
3 לפנות בוקר ואחותי ישנה לידי בעיניים פתוחות ראיתם דבר כזה פעם?
1 באוקטובר 2023, 02:54
הירדמות
5 תשובות
מזל טוב
ולא
ד
דנית המדענית
לא
פ
פרימדונה גירל?
חחח כן בת דודה שלי אותו הסיפור
ה
היי ; )
אמאלה כן איזה מלחיץ זה
הודית~
כן ראיתי לא הדבר הכי יפה בחיים שלי
Q
Qew
באותו הנושא:
למה אתם לא ישנים? 01:36 לפנות בוקר עכשיו...
אחותי ישנה מ6:00 בבוקר עד עכשיו , לבדוק שהיא חיה?
מה יכולה לקנות לאחותי שילדה לפנות בוקר?
2 בלילה, והשירותים זה חדר ליד אחותי שישנה להוריד מים או לחכות לבוקר?
אני פשוט עצבנית כל הזמן, חסרת מוטיבציה, ישנה לפנות בוקר וכמה בצהריים, בוכה בלי קשר לכלום...
איך לנקום באחותי שהעירה אותי ב5 בבוקר והתחילה להשתעל דווקא חדר לידי ולהעיר אותי?
אם אחותי הגדולה ישנה ב2 בלילה וקמה ב7 בבוקר כמה שעות שינה היא מרוויחה?
זה הגיוני שאני ישנה על מזרון כבר כמעט שנה ואחותי ישנה על המיטה?
אם אני ישנה יחסית מאוחר בשעה 00:00-3:00 לפנות בוקר אבל ישנה ל10 שעות מינימום זה עדיין יפגע בגדילה?
אומרים ב-5 בבוקר או ב5 לפנות בוקר?
מאיזה שעה לגיטימי להגיד לפנות בוקר?והאם 2:30 זה לפנות בוקר?