21 תשובות
תלוי בקב"ן
שואל השאלה:
בערך מה הסדר גודל
רגע ובטוח ישלחו לקבן?
בערך מה הסדר גודל
רגע ובטוח ישלחו לקבן?
אנונימית
נכון תלוי בקבן.
וגם תמיד אפשר לשקר ולהגיד שגידלת כלב משוגע לשבוע אז הוא עשה לך את זה..
וגם תמיד אפשר לשקר ולהגיד שגידלת כלב משוגע לשבוע אז הוא עשה לך את זה..
הוא יכול לעשות הערכת מצב וזה ממש תלוי במה שתספר לו,
לא בטוח שישלחו אותך אליו
לא בטוח שישלחו אותך אליו
שאלת המשך, האם הם יאמינו לסיפורים על חיות מסוכנות וטיולים?
אנונימית
אגב שתדעי לך שאם את אומרת שאת במחזור את יכולה להישאר עם מכנסים וזה פותר לפחות חלק מהבעיה אולי?
אנונימית
שואל השאלה:
^^ לא נראה לי זה די אובייס...
^ כן האמת שכן עכשיו נשאר רק תירוץ לידיים
^^ לא נראה לי זה די אובייס...
^ כן האמת שכן עכשיו נשאר רק תירוץ לידיים
אנונימית
די אבל הם צבא הם אמורים להיות בורים וטיפשים
אנונימית
שואל השאלה:
יאפ אבל יש גבול
אין סיכוי שלמישהו פה יש את אותה בעיה והוא יוכל לומר לי מה הוא מתכנן לעשות?
יאפ אבל יש גבול
אין סיכוי שלמישהו פה יש את אותה בעיה והוא יוכל לומר לי מה הוא מתכנן לעשות?
אנונימית
אממ אני תכננתי לשתף על החוויות המסוכנות של טיפוס בשטח אבל לא יודעת אולי כדאי להגיד חלק מהאמת. מצד שני אז צריך לכתוב גם בשאלון הרפואי את זה ולהוסיף חוות דעת מכל העולם וזה כבר נראה לי ממש מוריד.
אנונימית
שואל השאלה:
פציעות של טיפוס דומות לזה? וגם כאילו יש לי על כל הרגליים והידיים לא נראה לי שהם יקנו משהו בסגנון...
פציעות של טיפוס דומות לזה? וגם כאילו יש לי על כל הרגליים והידיים לא נראה לי שהם יקנו משהו בסגנון...
אנונימית
כאילו כשאת מטפסת בעולם הפתוח נופלת אז אולי האבנים חדות וישרות אנערף. אישית הצלקות אצלי לא מסודרות כל כך בשורות ויותר מפוזרות להן (ההורים שלי איימו עלי חהחהd:) אבל כן זה כנראה פחות מתאים למצב כזה. מניחה שבאמת כדאי להגיד את מה שכתבת ולקוות לטוב.
וגם אגב מקווה שאת באמת מרגישה יותר טוב ומטפלת בחוויות הכיפיות שלך.
וגם אגב מקווה שאת באמת מרגישה יותר טוב ומטפלת בחוויות הכיפיות שלך.
אנונימית
שואל השאלה:
לול עלי הפסיכולוגית והפסיכיאטרית ביחד איימו
אבל לא יודעת אני חושבת שאני אקטין את הסיטואציה כמה שאפשר ואקווה שיהיה בסדר.
בשבילך אני גם ממש מקווה כמובן, ואולי תנסי כדי "לבדוק" את התירוץ, לראות אם אנשים אחרים מאמינים לו? כאילו אני אישית הסתרתי מאוד כשעשיתי את זה אז אני מניחה שגם את אז כאילו אני לא אומרת לך לחשוף את עצמך וזה, אבל אם את בסיטואציה כזאת אולי תתני את התירוץ הזה ותראי אם מאמינים לך.
בכל מקרה מאמינה בך, ומקווה שגם את בטיפול - המעשי האצילי האמיתי הוא לא להקשות על עצמך כמה שיותר (כמו שאנשים שמתמודדים עם דברים כאלה חושבים הרבה פעמים) אלא לעמוד נגד המחשבות הרעות שלך ולעזור לעצמך
לול עלי הפסיכולוגית והפסיכיאטרית ביחד איימו
אבל לא יודעת אני חושבת שאני אקטין את הסיטואציה כמה שאפשר ואקווה שיהיה בסדר.
בשבילך אני גם ממש מקווה כמובן, ואולי תנסי כדי "לבדוק" את התירוץ, לראות אם אנשים אחרים מאמינים לו? כאילו אני אישית הסתרתי מאוד כשעשיתי את זה אז אני מניחה שגם את אז כאילו אני לא אומרת לך לחשוף את עצמך וזה, אבל אם את בסיטואציה כזאת אולי תתני את התירוץ הזה ותראי אם מאמינים לך.
בכל מקרה מאמינה בך, ומקווה שגם את בטיפול - המעשי האצילי האמיתי הוא לא להקשות על עצמך כמה שיותר (כמו שאנשים שמתמודדים עם דברים כאלה חושבים הרבה פעמים) אלא לעמוד נגד המחשבות הרעות שלך ולעזור לעצמך
אנונימית
יש מצב שתעדכני איך הלך לך? שאני אדע להתכונן חח
והאמת שלא ממש יצאתי מהבור הקסום שלי אבל אני מתחילה להתמודד עם חלק אני חושבת (כנראה בעוד 10 דקות אני כבר לא אחשוב ככה אבל ששששש). לגבי הבדיקה לא בטוחה שיעבוד לי כי חברים שלי די מודעים לזה וההורים שלי פשוט אמ מיוחדים וגם חושבים שהכל קסום עכשיו איתי. אבל לא משנה אני אסתדר אצלי הרוב על הרגליים ומקומות שחזיית ספורט טובה מסתירה.
בהצלחה לך בכל מקרה
והאמת שלא ממש יצאתי מהבור הקסום שלי אבל אני מתחילה להתמודד עם חלק אני חושבת (כנראה בעוד 10 דקות אני כבר לא אחשוב ככה אבל ששששש). לגבי הבדיקה לא בטוחה שיעבוד לי כי חברים שלי די מודעים לזה וההורים שלי פשוט אמ מיוחדים וגם חושבים שהכל קסום עכשיו איתי. אבל לא משנה אני אסתדר אצלי הרוב על הרגליים ומקומות שחזיית ספורט טובה מסתירה.
בהצלחה לך בכל מקרה
אנונימית
שואל השאלה:
מעולם לא שמעתי על מישהו שחותך בחזה זה מדיספוריה או משהו?
כי כאילו תלבשי ארוך פשוט לא? זה עבד לי במשך שלוש שנים לא יודעת... אפילו שאם ההורים שלך כבר מודעים למצב זה באמת יכול להיות יוצר טריקי
בכל מקרה אני בינואר אז יש עוד זמן פשוט אני מתכננת מראש אבל אם אני אזכור אני אכתוב פה חחח
מעולם לא שמעתי על מישהו שחותך בחזה זה מדיספוריה או משהו?
כי כאילו תלבשי ארוך פשוט לא? זה עבד לי במשך שלוש שנים לא יודעת... אפילו שאם ההורים שלך כבר מודעים למצב זה באמת יכול להיות יוצר טריקי
בכל מקרה אני בינואר אז יש עוד זמן פשוט אני מתכננת מראש אבל אם אני אזכור אני אכתוב פה חחח
אנונימית
באסה אני בדצמבר.
ולול זה לא בדיוק בחזה זה פשוט באזור ולא מדיספוריה פשוט כי אחרת הורימוש (הורים3>) יראו.
ו-וואו שלוש שנים נשמע לא כיף כל הכבוד שאת מתמודדת עם זה באמת.
ולול זה לא בדיוק בחזה זה פשוט באזור ולא מדיספוריה פשוט כי אחרת הורימוש (הורים3>) יראו.
ו-וואו שלוש שנים נשמע לא כיף כל הכבוד שאת מתמודדת עם זה באמת.
אנונימית
שואל השאלה:
עכשיו כבר כמעט 4 פשוט כבר יודעים חוח
תודה, גם לך, עצם זה שאת עדיין כאן איתנו זה יפה
ואוקיי וואו המצב שלך נשמע לא משהו בכלל. אני מקווה שתשיגי את העזרה שאת צריכה
עכשיו כבר כמעט 4 פשוט כבר יודעים חוח
תודה, גם לך, עצם זה שאת עדיין כאן איתנו זה יפה
ואוקיי וואו המצב שלך נשמע לא משהו בכלל. אני מקווה שתשיגי את העזרה שאת צריכה
אנונימית
לא לא אני די בסדר סתם בעלת תיאורים גרנדיוזיים. הסיבה שאני לא הולכת לטיפול או אבחון זה כי נפגעתי בעבר מזה ובעוד שאני יודעת שלא כולם ככה אני מפחדת להיפגע שוב. ה"פסיכולוגית" הקודמת שלי הייתה די נוראית לצערי ויצרה כל מיני דפוסי חשיבה חדשים ומעט בעייתים. אז כזה כרגע פחות מתאים לי
אנונימי
זה עדיין אני אגב סתם סטיפס החליט לכשול
אנונימית
שואל השאלה:
גם אני הייתי אצל פסיכולוגים גרועים... לא כולם ככה, וזה יכול מאוד לעזור, פשוט צריך לוודא שהולכים למישהו אמין ועל רמה, לדוגמה לא מהרפואה הציבורית ומישהו שיודעים שיש לו תעודת פסיכולוג או עובד סוציאלי או משהו כזה, אבל כמובן אני לא אחראית על החיים שלך או משהו (אפילו לא מכירה אותך חחח) אז אני מניחה שאת יודעת לעשות מה שטוב לך
גם אני הייתי אצל פסיכולוגים גרועים... לא כולם ככה, וזה יכול מאוד לעזור, פשוט צריך לוודא שהולכים למישהו אמין ועל רמה, לדוגמה לא מהרפואה הציבורית ומישהו שיודעים שיש לו תעודת פסיכולוג או עובד סוציאלי או משהו כזה, אבל כמובן אני לא אחראית על החיים שלך או משהו (אפילו לא מכירה אותך חחח) אז אני מניחה שאת יודעת לעשות מה שטוב לך
אנונימית
~^^~
אני לא מאמינה זה לא נותן לי לעשות עיגול. זו הייתה ההצהרה המרכזית שלי פה...
אני לא מאמינה זה לא נותן לי לעשות עיגול. זו הייתה ההצהרה המרכזית שלי פה...
אנונימית
באותו הנושא: