4 תשובות
לא נראלי
אם היא בטיפול ישלחו אותה לקב"ן אם היא כבר בסדר שנתיים אני מניח שלא יורידו הרבה
אם יש רישום של תחום בריאות הנפש בתיק הרפואי, היא כנראה תשלח לקב"ן.
בשאלון הרפואי גם יש שאלות לגבי זה.
בעיקרון, זה תלוי במצב שלה כיום.
יכולים להוריד פרופיל בגלל "תוצאות נלוות"(זה בדכ מגיע עם מחלות/הפרעות נפשיות כאלה ואחרות שיכולות להוריד פרופיל)
אם היא ממש תלחם אפשר להעלות.