4 תשובות
ובוא לא נתחיל לדבר על הצ'אחלות...
שואל השאלה:
אולי כדאי שאני לא אכתוב כלום פשוט?
אנונימית
כן אה או לא נורא
הייתי כותבת אולי
נתמודד *סמיילי מרים כתפיים*
ואז משנה נושא