14 תשובות
קרקרים?
שואל השאלה:
אין קרקרים
אין קרקרים
אנונימי
שואל השאלה:
אוף אני פשוט אוכל קורנפלקס עם חלב למרות שאסור לי
אוף אני פשוט אוכל קורנפלקס עם חלב למרות שאסור לי
אנונימי
שואל השאלה:
אין לי פירות או ירקות או עוגה
אין לי פירות או ירקות או עוגה
אנונימי
לאכול משהו יחסית קל
ירקות וכו
ירקות וכו
אל תאכל בכוח. אם אתה רעב תאכל משהו בקטנה כמו פרי/ חתיכת עוגיה. תנוח זהה יכול לעזור להרגשה
העיקר להיות קשוב לגוף. בהצלחה 3>
העיקר להיות קשוב לגוף. בהצלחה 3>
שואל השאלה:
אבל יש לי טרום סכרת
אבל יש לי טרום סכרת
אנונימי
אם יש טרום סוכרת עדיף לך פחמימה מורכבת ומנת חלבון קטנה כדי לספוג את הסוכר. כמו כף גרנולה עם יוגורט/ קרקר עם גבינה
שואל השאלה:
אני רגיש ללקטוז
אני רגיש ללקטוז
אנונימי
ממליצה לקנות חלב דל לקטוז לפעמים זה עוזר לסגור פינה
שואל השאלה:
יש לי חלב סויה
יש לי חלב סויה
אנונימי
מה למה אסור
שואל השאלה:
כי הדיאטנית מרשה לי רק פעם אחת ביום
כי הדיאטנית מרשה לי רק פעם אחת ביום
אנונימי
לאכול משו שאתה רגיל ויכול לאכול ועושה לך טוב. גם אם זה נחשב פחות בריא העיקר לאכול משו.
אנונימית
באותו הנושא: