4 תשובות
את מושלמת כמו שאת
אבל תאכלי דברים משמינים אבל לא בהכרח דברים לא בריאים
כמו אבוקדו וכאלה
את יכולה לפנות לדיאטנית
יותר חטיפים או בבוקר במקום קפה אז לקחת כפית נוטלה ולחמם חלב וזה הרבה יותר מקפה
לאכול בריא!!! אל תאכלי שטויות ותהרסי את הגוף כדי להשמין. את יכולה להרשות לעצמך כמובן וזה בסדר אבל לא להגזים ולאוכל מאכלים בריאים וחיוניים שהם גם עם אחוזי שומן גבוהים אם את רוצה להשמין. בעיקרון אני בעד שלא תתעסקי עם זה ותאהבי את עצמך כפי שאת
אנונימית
אוקיי אל תעשי את הטעות של לאכול מיליון חטיפים וככה להשמין.
תזמינו בצורה אחרת, נגיד במקום ארוחת בוקר כמו שהיה לך עד עכשיו, תנסי להוסיף עוד דברים בריאים כמו עוד טוסט, או חלב, או אבוקדו וכו'..
את יכולה גם ללכת לדיאטנית שתעזור לך בזה❤