3 תשובות
אני גם
לא. יש אנשים שפשוט מתרגלים
גם אניי אני מכיתה א' לוקחת כדורים כל יום (אני עכשיו ב-ט') ואני קמה בבוקר ופשוט שמה את זה בפה ובולעת בלי מים שאני חצי ישנה
באותו הנושא: