התחברות הרשמה

אני היחידה שאין לה בעיה לא לחזור ללימודים או לראות חברים?

3 במאי 2020, 21:58
בית ספרכיתה    
4 תשובות
לא סביר מבחינה סטטיסטית, אז אגיד שלא.
M
Mr_Giraffe
גם לי
אנונימית
גם לי לא...
אני חולה להישאר בבית אף פעם לא משעמם לי חח...
R
Russi@n Girl
כנל
T
Thorfinn
באותו הנושא:
אני היחידה שכבר מתה לחזור לבית ספר?
אני היחידה שכבר מתה לחזור לבית ספר?
אני היחידה שרוצה לחזור לבית ספר?
אני היחידה שלא רוצה לחזור לבצפר?
אני היחידה שאין לה בעיה בווצאפ?
רוצים לחזור ללימודים כבר או שאני היחידה?
אוף בא לי לחזור לילדות בלי כל הבעיות האלה של עכשיו מי פה חושב כמוני?
אני היחידה שאין לה בעיה לעלות במשקל?
אוף לא באלי לחזור לשגרה , אני היחידה שהיה לה אחלה בבית כל התקופה?
אני היחידה שרוצה לחזור כבר לבית ספר?
אני היחידה שלא רוצה לחזור לבית הספר?