2 תשובות
אשרייך!
להלכה את לא חייבת לצאת אם את לא נהנית
להלכה את לא חייבת לצאת אם את לא נהנית
לא להתייחס וחס וחלילה לא לשיר כי אז זו עבירה.
אשרייך
אשרייך
אנונימית
באותו הנושא: