8 תשובות
שואל השאלה:
אבל זה יותר מחצי שעה והם גם בקושי זורמים
אבל זה יותר מחצי שעה והם גם בקושי זורמים
אנונימית
כן לפעמים משעמם רצח
בת כמה את ? מנם התחביבים שלך ? את יכולה להאריך בשינה ?
אני בעיקר לומד לבד או עם חברים, בדקי אם יש שיעורים באזור
להרשם לאור ישראלי מוזמנת בפרטי לכתוב אור מגורים תקבלי הסבר ומספר טלפון לעיר שלך
שואל השאלה:
אחים שלי הולכים לישון או לחברים שלהם
אחים שלי הולכים לישון או לחברים שלהם
אנונימית
ללכת חצי שעה לחברים
חמודה גם אני גר חצי שעה מחברים שלי ולא רואה בזה תרוץ
אם באמת כיף לך איתם את תעשי את המאמץ
חמודה גם אני גר חצי שעה מחברים שלי ולא רואה בזה תרוץ
אם באמת כיף לך איתם את תעשי את המאמץ
תשחקי משחקי קופסא עם אחים שלך
באותו הנושא: