10 תשובות
לדעתי יצא לא רע בכלל
אנונימי
אחלה
אנונימי
יצא אחלה
ואת אחת הבנות הכי יפות שראיתי!!
חיימי את מהממתתתת תשאיריייי
את יפה רצחח להשאירר
שואל השאלה:
אימלה אני אוהבת אותכם תודה רבהה
אנונימית
יצא סבבה ואת יפה רצחח
אנונימי
אני בהלם שאנשים כל כך יפים קיימים
אנונימית
אמאלה מה את שואלת בכלל את מהממת וממש אהבתי את האיפור במיוחד האודם
שואל השאלה:
תודה אהובתי :)
אנונימית